Höstlov

Första dagen på det efterlängtade höstlovet inleddes med lite "bakning". Jag gjorde trolldeg till barnen, vilket va väldigt populärt! Även lillfisen tyckte det va skoj! Hon blev dock lite arg när hon inte fick äta degen hehe


Titta så fint det blir


Rulla rulla....liten bulla....

Det är kul att "baka"


Ska bara platta till den lite...


Bra en tugga...



snälla...


jag vill!!


Sedan lekte och busade vi en stund. Sen var det dags för mat, då hjälpte Saga till med maten!


Stora tjejen

Senare på em träffade jag och Lilja vår goa mammagrupp! =) Alltid lika trevligt!
Första dagen flöt på bra och jag känner att jag saknar att inte vara hemma med mina underbara kids!! *snyft*



Love





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0