Höstlov - dag 3

Idag har vi bara tagit det lugnt egentligen. Åkte en sväng till mataffären
- Sveriges bästa matbutik - en åsikt jag delar med Ica juryn! Helt klart!!
Lekt och busat har vi ju såklart oxå hunnit med hihi


Sötnosen har hittat en väska i passande storlek hehe - ÄLSKAR väskor!

Vid fyra kom svärmor för att passa guldklimparna medans vi (jag och Toni) va på möte i skolan. Barnen hade ju såklart ...eller ja Alex iaf hehe utnyttjat detta tillfälle till max! haha Det sörplades både läsk och lite annat smått och gott slank ner i magen!

Min underbara vän Tessan ringde idag - så kul att prata med henne! =) Trots att vi inte alltid varit lika duktiga på höras eller ses så vet jag inte vad jag skulle göra utan henne!!
Ser fram emot tisdag gumman!! *puss*


Nu ska jag strax mysa ner mig i soffan och titta på Grey´s!

Love

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag säger detsamma gumman, vad skulle jag göra utan dig! Blir alltid så glad så fort vi pratat. Snart är det tisdag, längtar.

Kram på dig och ge barnen en bamsekram från mig!

2008-10-30 @ 08:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0