Sol, sol, sol *ahhhhh* =)

Dagen kunde ha börjat bättre men ett bakslag får man väl räk na med förr eller senare eller hur?!
Är hemma med Lilja idag men i morgon ska hon till dagis igen. Hon sov länge idag...för att vara skol/dagis...ja jag menar att hon sov trots att alla vi gått upp...så det blev välling och åka och lämna syskonen på dagis/skola sen när vi kom hem så lekte lite jag och lillfisen lite, tittade på Telletubbies va annars hehe och sen va det dags att sova middag, sessan va så trött, jag hann bara gå in och så titta jag ut genom fönstret och då blunda hon redan!
Ja det blev lite utdragen fm...måste ju annpassa medicinen mellan maten och så...


sötnosen lekte lite i sitt rum


När maken kommer hem så åker jag till gbg! Ska bli så kul att träffa min älskade vän!! =)

En fundering bara...händer det att ni ibland har en koversiation med er själva..haha..inne i ert huvud liksom haha....jag låter säkert lite schizo...hehe men jag har det ibland ja man måste ju roa sig lite ibland *skrattar*
ett ex igår innan jag skulle gå lägga mig så hitta jag inga bra, rena pyjamas byxor (måste sova i byxor på vinter- kliar sönder benen annars)

Så tänkte jag för mig själv att
-jag måste köpa mer night wear
- nightmare!?
-nej nigth wear! Så skrattade jag för mig själv *fniss*

Bara trött eller lite knäpp..? *fniss*
Ja man är nog lite knäpp ändå  *skrattar* men det bjuder jag på! =P

Hon har nu sovit en timme och sover säkert en timme till...det brukar hon göra, men vaknar väl tidigare bara för att jag skriver det hehe men jag ska i alla fall försöka hinna in i duschen en snabbis!

Önskar er en trevlig dag i det underbara vädret!

Love

Kommentarer
Postat av: svala

haha vad roligt det lät att du pratar med dig själv.. jag är precis likadan.. haha Det ligger väl i Isländska blodet.. asg!! Nightmare.. hahaha Kram

2008-11-04 @ 19:17:32
URL: http://www.svala-andersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0