Helgen som gått...

Helgen har varir underbar! I lördags så hade vi en väldigt lugn och mysig dag men ändå så effektiv! Vi hann dammsuga, damma, byta till vinterdäck, spela lite data med barnen. Vi åt barnens favorit mat- tacos! Va annars hehe Sen myste vi ner oss i soffan med tända ljus och tittade på film!

Igår - Söndag, hade vi en riktigt rolig dag! Jag och Lilja åkte på en snabb fika till Lova och Victoria. Sen promenerade vi över till svärfäräldrarna där Lilja skulle spendera dagen medans Jag, Toni, Alex & Saga skulle iväg på annat.

Vi började med familjebowling! Såå otroligt kul! Väldigt efterlängtat av oss alla tror jag! Jag blev slagen av mina barn - pinsamt men sant hehe
Toni vann första omgången och sen var det Alex som lyckades bäst!
Efter att grabbarna kommit ner på jorden =P så åkte vi och åt på en restuarnag. =)
Vi sa att detta måste vi göra oftare! hihi
Klantiga jag lyckades radera dom få kort vi lyckades ta innan  batteriet la av...men det är inte mycket att göra åt tyvärr...

Maken lämnade av oss hemma för att hämta lillfisen. Barnen duschade och gjorde sig redo för sängen. När sessan kom hem hade hon feber - igen! =( När ska detta sluta!?

Det blev en tidig kväll för oss alla och det va faktiskt inte så tokigt ;-)

Hoppas ni haft en bra helg!!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0